Chefdirigent
- Toshiyuki Kamioka
- Toshiyuki Kamioka_eng
Æres-gæstedirigent
- Lan Shui
1. violin
- Jon Gjesme. Koncertmester
- Jordi Rodriguez Cayuelas. Alternerende koncertmester
- Dmitri Vaskovich
- Andreas Orlowitz
- Kirsten Waaben
- John Bak Dinitzen
- Anne Søe
- Laura Aaberg Kærn
- Robert Vadasz
- Maria Rabenberg
- Heidrun Petersen
2. violin
- Yuko Yasui
- Kirstine Futtrup
- Charlotte Ullner
- Helene M-A Bordonaro
- Idinna Alsbirk Lützhøft
- Cæcilie Holst Andersen
- Morten Lyngs
- Andrea Gyarfas Brahe
Bratsch
- Bernd Rinne
- Eva Katrine Dalsgaard
- Kathryn Ridley
- Marie Louise Broholt Jensen
- Ninnie Isaksson
- Charlotte Poulsen Kragh
- Rasmus Nørby
- Jakup Lützen
Cello
- Theodor Lyngstad
- Steffen Helmuth Madsen
- Halina Wigocka Wamberg
- Wiebke Vestergaard
- Samira Dayyani
Kontrabas
- Olle Davidson
- Stephen Buckley
- Troels Nielsen
- Andrew Stalker
Fløjte
- Kristina Ersson
- Anna Juuliska Nykvist
- Viveca Löfgren
Obo
- Andreas Pald Fosdal
- Lars Algot Sørensen
- Birgitte Lindum
Klarinet
- Jesper Helmuth Madsen
- Tage Christensen
Fagot
- Karen Lassen
- Signe Haugland
Horn
- Jakob Keiding
- Piet Castillo
- Thomas Ekman
- Christian Vinther
Trompet
- Joris De Rijbel
- Tjelle Malte Kjelåke Leth
- Niels-Jørn Jessen
- Gorm Hovaldt
Basun
- Christian Schmiedescamp
- Martin Reinhardt
Tuba
- Tonni Hellebek
Pauker
- Harry Teahan
Slagtøj
- Rico Sindberg
- Benjamin Fox
Bestyrelse
- Mette Klingsten
- John Amund Tønnes
- Sune Bang
- Marie Nipper
- Nikolaj Bøgh
- Mogens Haugaard Nielsen
- Mette Kaasfeldt Bram
- Stine Lolk
- Martin Reinhardt
- Christian Schmiedescamp

Kathryn Ridley
Jeg er stolt over at være født på Idus Martius: Datoen, hvor en spåmands advarsler gik i opfyldelse, og Julius Caesar blev dræbt. To tusind år senere, i 1969, havde min mor ikke en spåkone til at advare hende om, at min tvillingesøster og jeg ville komme til verden før tid – det skete, mens hun var ved at gøre rent i Essex, England.
Jeg begyndte at spille violin som 6årig – desværre ikke af musikalske årsager, men fordi jeg ville være bedre end min søster. Men hun havde spillet i nogle år og var naturligvis bedst. Derfor begyndte jeg at spille bratsch, da jeg var 9 år og tilsluttede mig det lokale ungdomsorkester, som virkelig tændte min gnist.
Jeg blev medlem af National Youth Orchestra of Great Britain og studerede derefter på Guildhall School of Music and Drama først hos Graeme Scott og derefter David Takeno – et vidunderligt, inspirerende menneske og lærer.
I 1993 flyttede jeg fra London til Aalborg Symfoniorkester, men halvandet år senere gik turen til København og til Copenhagen Phil, hvor jeg vandt 2. solo bratsch-stillingen.
Jeg synes, det ville være fantastisk at se koncert-salen fyldt med både yngre og ældre publikummer. Jeg har selv haft mulighed for at nyde musik både inden- og udenfor koncertsalen, og det vil jeg gerne give videre til andre børn.